reklama

Cicuškine zápisky – mňam!

Alebo aj ináč, konečne literatúra „jak má byť“, šťavnatá, pikantná a pravdivá, žiadna kamufláž, keď sex tak naostro, keď láska tak bez záväzkov či zodpovednosti, keď chuť, tak naozaj na všetko bez výnimiek. A ten jazyk rozprávača, ešte len to je niečo celkom nad iné! Vraj Olívia Olivieri, ale to je aj tak márnosť nad márnosti, tá osoba autora je bez pochýb geniálnym konzumentom života, bez zábran, bez výčitiek svedomia, s občasnou nostalgiou ak všetko nevyšlo ako malo, ale ináč len v istote očakávania všetkého najlepšieho. Jasné, sem – tam je k dispozícii aj „depka“, aby sa zvýraznili budúce bonusy či osudové terná, ale hlavné je bezpochyby presne to, čo je pre túto osobu najdôležitejšie. Život v mojich službách, ľudia plniaci mi túžby i sny, spoločnosť čo si ma všíma a hotuje posunúť ma medzi celebrity a bulvár, pre ktorý som lahôdkou pre prvú stranu Nového času. No poviem vám, bomba a kto to ešte nečítal, tak je naozaj najvyšší čas to zmeniť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Recenziu knihy, domácej novinky, z malého vydavateľstva v Martine s hrdým pomenovaním HLADOHLAS Group. s.r.o. . ešte neokukanej, ale fakt „obsahom i dosahom“ výnimočnej som si nemohol nechať ujsť. Náklad prvého vydania 6200 kusov je iba štartom reedície, to som si celkom istý a hoci je to literatúra naozaj predovšetkým pre „mládež našu, čo je držiteľkou rána“, je v nej priestor jednoducho pre všetkých. Veď hľa, dedo, vlastne už zaslúžilý, vykopávka s presvedčením, že v Knihe roka sa zo slovenských zdrojov nemalo zabudnúť na Hečkove Červené víno, si Cicuškine zápisky prečítal v jednom záťahu, len – len si nezapisoval citáty a priamo poučenia či bonmoty a považuje za svoju povinnosť, knihy milujúcu verejnosť na tento ešte utajený poklad upozorniť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pozor, to nie je žiadna nadsádzka, kdeže, lebo ak smiem, tak vám múdrosť a hĺbku literárneho odkazu priblížim niekoľkými citátmi zo 69 kratučkých, ale neuveriteľne výstižne opísaných situácií, ktoré by som pomenoval už iba v svojej réžii ako hľadanie šťastia za každú cenu a v svoj prospech. Iba na 173 stranách, ale aj tak je to ucelená filozofia a vôbec vás neunaví a nezneistí, verte mi! Ponúkam to hlavné a naozaj najdôležitejšie výhradne v citátoch. Jasné, nemnohých, iba tých s dobrým a adresným odkazom, lebo skvelých má táto kniha aj tak až na rozdávanie. Aby ste vedeli celkom presne, je to od ženy, mladej ženy, vlastne ešte dievčiny bez verejne uznávaných záväzkov či povinností, ale vôbec nie iba pre rovnaké pohlavie, kdeže! To je pre všetkých, lebo život v jej realite má predovšetkým takým ako ona slúžiť, nepoučeným to robí problémy a jej potom iba galibu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím, že každá žena potrebuje, aby sa ňou muž pýšil. Preto by ale malo byť jeho povinnosťou nevyzerať jak z Vidlákova, aby sa s ňou pýšiť mohol. Ja sa toho držím! Lebo žena neni nikdy dosť chudá a chlap neni nikdy dosť bohatý.

A tak som si pomyslela, že láska je síce pekná vec, ale byť milenkou bohatého chlapa je pre život užitočnejšie.

Alkohol je dobrý kamarát. Už chápem, prečo sa chlapi snažia nás baby opiť. Šak koľko percent vo fľaške, o toľko percent sa zlepší nálada.

No som ja ale krava! Vyzerá to tak, že on ma chce fakt na robotu.

Voľakedy netreba hneď vyťahovať zbrane, ale lepšie je z bojiska odísť a v pokoji premysleť taktiku, jako z danej situácie vyťažiť pre seba čo najviac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...lepší je vták v hrsti jako používať iba vlastné prsty a z cudzej kreditky predsa krv neteče.

Dobrý orál je lepší, než sto koralov.

Lebo jedným z dôkazov ozajstnej lásky je aj to, keď človek príde na rodinný obed.

Keď sa ozve minulosť, veci sa komplikujú.

Depka sa najlepšie rieši dobrým pretiahnutím!

Štvorky kozy sú vidieť hneď, ale diplom nie.

Človek by mal aspoň raz za život spraviť volačo, čím by sa mohol po zvyšok života chváliť. Šak je vám ešte ukážem!

A máte to teda čierne na bielom, jedna múdrosť za druhou, neotrepane, zaujímavo, s velikánskou invenciou a šarmom, takže naozaj neváhajte a toto svieže dielko domácej proveniencie zháňajte kde sa dá. Zábava to čítať stojí za to, všetkým, lebo je tam naozaj veľa múdrostí a veru presne v takej podobe, čo človeka vôbec nenudí. Pekné čítanie, všetkým.

Stanislav Krištofík

Stanislav Krištofík

Bloger 
  • Počet článkov:  2 342
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyskusal som si v zivote tolko dobreho i zleho, ze mi moze zavidiet aj Hrabal. Vzdy som zostal optimistom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu