reklama

Bude plesová sezóna!

Prisahám, že to nie je iba formálne vyjadrená radosť, tak akosi zo zotrvačnosti, hoci tie prípravy už vôbec nie sú také intenzívne a „zodpovedné“, ako to bývalo v časoch, keď som si bol istý, že na ples jednoducho patrím, že tam musím byť! Tak trošku som poplatný tradíciám, ktoré sú aj v mojom osobnom živote spoľahlivým princípom k udržaniu si životného štandardu, tak trošku je to nostalgia, ako záblesk šarmu tých starých dobrých čias a potom ešte aj tvrdohlavosť a vzdor dokázať, že ešte nie som celkom nepoužiteľný! No a napokon moja mladá žena, ktorú mi „treba prevetrať“, aby všetci závistlivci vedeli, ako si to všetko predpísané bez problémov stíham poplniť, ako zvládam svoju povesť parketového leva a samozrejme aj to, že napriek operácii srdca a iným závažným neduhom si za tú plesovú noc doprajem aj dobrého, suchého bieleho a nevynechám žiaden tanec! A neobídem žiadnu dámu, aby som jej aspoň trošku nepolichotil, ak už nie aj voľačo viac!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Iné je to samozrejme predovšetkým v tom, že tých plesov už nie je toľko ako predtým! A už si na takúto príležitosť nedávam ani šiť nový oblek, ba aj košeľa je najčastejšie iba tá zo zásob v bielizníku a vystačím si iba s novými ponožkami a motýľom či viazankou – to podľa toho, aký je akurát módny trend.! Svojej dáme však novú róbu doprajem a aj keď jej pôvod neodvodzujem od Mikloškovho ateliéru, či od módneho domu Lea Fekete, má to vždy úroveň hodnú tej chvíle! Raz darmo, v tomto smere som klasik a staromilec a to ani sám sebe neadresujem ako nadávku. Táto sezóna bude mať pre nás vyvrcholenie už na konci januára, keď budeme mať tradičný Divadelný ples! Jeho usporiadanie je totižto aj mojou povinnosťou, spolu s prípravným výborom máme na pleciach všetky povinnosti. A nemyslite si, že je to v niečom jednoduché, či samozrejmé! Tu platí zásada chodiť všade včas, na nič nezabudnúť, nič nepodceniť, na všetko myslieť s predstihom, lebo kto zaváha, ten je jednoducho stratený! Hovorí sa aj, že je v aute, v keli, alebo v... a to by som naozaj nechcel prežiť tak naozaj! Členovia nášho úžasného Divadelného klubu by nás roztrhli najmenej na dve polovičky a dehonestácia by rýchlo mohla skĺznuť až do defenestrácie a aj keď už to práve takýmto trestom trošku preháňam, spôsobili by sme tým skvelým ľuďom nezaslúžené sklamanie.Hudba, sála, menu, ceny do tomboly, program, predtančenie, otvorenie, hostia, organizácia tradičného TEATROKVÍZU – nie je toho málo a bude to stáť kopec nervov i „poletovania“, ale teším sa ! Výsledok vždy stojí za to a spomienky sú to úžasné. A je tu aj návrat k tradíciám, taký naozajstný! Kým v posledných ročníkoch sa miestom nášho plesu stali viaceré dvorany v našom meste, tento bude mať miesto najhodnejšie toho mena! Po rokoch bude zasa v Divadle, v tých nám najmilších priestoroch, kde je to vždy najkrajšie a najakurátnejšie, kde sa budeme dobre cítiť nielen my, z hľadiska DJZ, ale aj tí, čo sú doma na jeho scéne! Už sa neviem dočkať, to sa dá vari spoznať aj preto, že o tom hovorím ani nie v polovičke decembra! Keďže však nesmiem nič zanedbať, ba ani nestratiť kondíciu, začnem nielen organizačne pracovať, ale zlepšovať aj všetky svoje výkonnostné parametre! Tak ako zamlada, dobrý tréning rovná sa zaručený výsledok a z toho plynie požadovaná kvalita! Roky nie sú predsa v ničom prekážkou!

Stanislav Krištofík

Stanislav Krištofík

Bloger 
  • Počet článkov:  2 342
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyskusal som si v zivote tolko dobreho i zleho, ze mi moze zavidiet aj Hrabal. Vzdy som zostal optimistom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu